nuffnang ads

Tuesday, January 10, 2012

Key Chain Untuk Tecik

 Assalamualaikum..

nk ucapkan terima kasih banyak2 kat tunang saya yang ingat kat saya.... n sitecik sy masa die g outstation ke Penang 2 mgu lepas... ehem2....ade cerita sikit

tau kn cerita semalam... sy n tunang sempat jumpa kejap je masa g jemputan haritu... rindu pn x habis lg ni hehe.. mase nk balik tu lah tunang saya terseluk2 beg die...mencari2 barang yg nk bagi ni... sume org surprise je tgok die kn... yg ade masa tu mak abah sy, mak abah tunang, kak ayu, cik din n shuhada... tunang da byk kali igtkn "tuk syg xde tp untuk tecik ade lah.." huhu mcm sedih je kn sob3. daku bahagia sangat sbb AZLAN SHAH @ tunang saya ni bukanlah seorang yg suka romantik2 n belikn hadiah surprise!!!! kalo nk time jumpa bleh mintak... kalo setakat datang dating @ anniversary nk belikan hadiah tu mimpi je lah hehe jgn marah ye sayang...

lepas mencari2 akhirnya kuar jgk bende alah ni dr dlm beg tunang saya...

 keychain perodua
mgkn bg sesetengah org apelah sangat kn... 
tapi daku sangat hargai pemberian ini. kalo daku nk beli sendiri mgkn x terfikir kot kn...
-TERIMA KASIH ABANG-

~SEKIAN~

2 comments:

jemput komen..