nuffnang ads

Tuesday, November 27, 2012

tukar PDL ke CDL

~Update~

daku ca call JPJ

prosedur penukaran lesen percubaan ("P") kepada lesen sebenar [PDL ke CDL] boleh dilakukan di pejabat JPJ. 

3 barang yang perlu dibawa:
1) Lesen P asal
2) IC
3) Gambar

untuk daku akan g pejabat JPJ kat Taman Daya la kan

Kompleks JPJ , Taman Daya
Lebuhraya Pasir Gudang
80990Johor Bahru
Telephone: 07-3606060
Faks: 07-3542805

so marilah kita memperbaharui lesen!!!

~SEKIAN~
ade sesetengah org g kat tempat belajar memandu je kot. tp daku da terdesak....mls nk g bndr penawar sane. lgpn tgok hari sabtu lepas tempat belajar tu mcm huru hara je sikit sbb ade construction huhu

8 comments:

  1. erm teringat Sekolah Memandu Bunga Raya, Plentong..... ada lagi kan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade la.... selalu je jumpa kalo blik umah kak long

      Delete
  2. sy tak g JPJ, tapi sekolah memandu yg buatkan.. tapi sma prosedurnya.. Lesen, IC dan gambar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah sekolah memandunya jauh kat kampung. mgu ni plak x blik kg

      Delete



  3. pssst : datanglah, ujung minggu ni x pi memana pon setakat ni lah, ada hajat nak ajak aisha mandi kolam, tapi mandi kolam kat umah jerk..... haha

    ReplyDelete

jemput komen..